mandag den 17. september 2012

Ny butik

Så er der sørme kommet en "rigtig" scrapbutik i nærheden af hvor jeg bor. www.papirhimlen.dk åbnede i går og jeg måtte da lige en tur forbi. En lille hyggelig butik. Udvalget var ikke så stort endnu, men mon ikke der kommer mere til. Der var mange mennesker så jeg var der ikke så længe. Fandt lige det jeg skulle have og kørte igen. Der var også nogle lækre kurser man kunne tilmelde sig, så må lige høre veninden om hvornår vi skal afsted.
Her er hvad jeg fik købt:
3 distress ink pads "summer" og ur-dien fra Tim Holtz.
Det har allerede været i brug alt sammen. Er ved at lave et minialbum fra vores ferie på Mallorca, så der kom gang i både sværte og die.

2 kommentarer:

  1. Hej Jeg har et spørgsmål til den pc du har lavet. Hvad har du bygget den op omkring og hvor har du fundet tasteturet? Hilsen Lindberg

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lindberg. Der er brugt en gaveæske som base og som sangene så kan ligge inden i. Tastaturet har jeg fundet ved at søge i google. VH Dorte

      Slet